Meny
Lukk
Mentor HMS er et digitalt verktøy der du kan registrere, dokumentere og ha oversikt over alt internkontrollarbeidet i bedriften.
Skulle en situasjon oppstå er beredskapsknappen god å ha! Her får du rask tilgang til
beredskapsplanen dersom krisen rammer din bedrift.
Du sparer tid og får samlet all dokumentasjon på ett sted med våre digitale sjekklister. Direkte fra
mobilen kan du enkelt gjennomføre vernerunder og lage huskelister for å følge opp HMS-arbeidet.
Send inn avvik rett fra mobilen og få beskjed når et avvik er levert og lukket. Med vår smarte
avviksløsning blir det enklere for alle å levere avvik.
Personalhåndboken er en frittstående modul som kan legges til i Mentor HMS. Den samler personalpolitikken på ett sted og gjør det enkelt for de ansatte å finne informasjon om ferie, fravær og andre personalspørsmål.
HMS-håndboken er din egen HMS-sjef som oppdaterer deg om lovendringer og foreslår «beste praksis-rutiner» slik at du oppfyller alle HMS-krav.
Lederhåndboken er et oppslagsverk for deg som er personalleder og gir råd og veiledning om alt fra hva du ikke har lov å spørre om i et intervju til hva du må huske på dersom du må si opp en ansatt.
I Mentor HMS har vi utviklet en egen eieradministrasjon for deg som styrer flere underenheter.
Med eieradministrasjon vil du få muligheten til å sette opp HMS-håndboken for alle underenheter samtidig. Ved at en person gjør denne jobben, sparer dere tid og dere sikrer gjennomgående HMS-praksis i hele konsernet. Eieradministrasjonen gir deg også muligheten til å kunne se hvordan de ulike underenhetene følger opp HMS-arbeidet sitt. Du kan også ta ut rapporter på avvik og andre HMS-oppgaver for alle underenhetene samlet.