Meny
Lukk
Mentor Personal hjelper deg med fraværsregistrering, personalmappe og rapporter.
Ansatte kan søke om fravær og registrere plusstid, og få oversikt over sine registeringer. Leder kan håndtere saldo til den enkelte ansatte, motta og behandle søknader, og registrere fravær og plusstid på vegne av de ansatte.
Støtter ledere i alle trinn av sykefraværsprosessen, med funksjoner som gjør det enkelt å holde oversikt og sikre at alle oppgaver følges opp innen gitte frister.
Få oversikt over alt registrerte fravær for virksomheten, avdeling og ansatte. Se status for dagen i dag på forsiden av Mentor Personal
Få tilgang til ansattliste med kontaktinformasjon tilgjengelig for alle ansatte. Ansatte har tilgang til sin egen ansattprofil og kan endre personinformasjon. Enkel arkivering i henhold til GDPR ved avslutning av arbeidsforhold.
Lag din egen profil hvor du kan legge inn bilde og virksomhetens visjon som vises til alle ansatte. Få oversikt over alle avdelinger i virksomheten og hvem som tilhører hvor. Egen kontaktliste, hvor virksomheten kan registrere kontaktinformasjon til sine samarbeidspartnere, bedriftshelsetjenesten med flere.
Få enkel rapport og oppsummering av alle registreringer i fravær og plusstid for alle ansatte.
Du kan enkelt navigere til Mentor HMS fra Mentor Personal. Ved å benytte snarveien, kan du åpne systemet i en ny fane. Dette gjør det mulig for deg å jobbe med begge systemer samtidig.