Er du leder i en barnehage og kunde hos PBL Regnskap? Da har vi en løsning som kan gjøre hverdagen din mye enklere – nemlig Mentor Personal.
Fem gode grunner til å ta i bruk Mentor Personal:
Enkel registrering av fravær og plusstid: ansatte registrerer fravær og plusstid direkte i systemet. Glem manuelle registreringer nå har du alltid full kontroll over hva som er registrert og godkjent.
Full oversikt over ferie og fravær: du og dine ansatte har full oversikt over ferie og fravær som er brukt, hva som gjenstår. Aldri flere spørsmål om feriesaldo eller tidkrevende utregninger!
Automatisk oppfølging av sykefravær: Systemet sørger for riktig oppfølging når en ansatt registrerer sykefravær. Du får veiledning, skrive notater, laste opp vedlegg og alltid ha oversikt over sykefraværsoppfølginger. I tillegg får du nyttig og utfyllende sykefraværsstatistikk.
Automatiske varsler: Startsiden gir deg alltid varsler på om du har noe du må behandle– enten det er fraværsregistreringer eller sykefraværsoppfølginger. Du vil alltid kontroll på når ting skal gjøres.
Effektiv lønnshåndtering: For hver måned kan du attesterer registreringer som skal over til lønn med et klikk. Last ned filen til PBL Lønn, importere den til lønnsmedarbeideren din, len deg tilbake å ta en kopp kaffe, for du har nå ført månedens lønn.
Få Mentor Personal gratis i tre måneder – verdi kr 3 000
Bestill innen 1. juli og få tre måneders gratis tilgang til Mentor Personal som kunde hos PBL Regnskap. Er du ikke fornøyd etter prøveperioden, står du fritt til å avslutte uten videre forpliktelser.
Vi hjelper deg i gang – slik at du raskt kan forenkle arbeidshverdagen med smarte og brukervennlige verktøy.