Innloggingsproblemer

Login issues - English version

Dersom du har problemer med å logge inn kan du forsøke følgende:

  1. Sjekk at du logger inn med riktig epost-adresse. Kontakt barnehagen for å undersøke om de har lagt inn riktig epostadresse til deg.
  2. Kontroller at store/små bokstaver, tegn og mellomrom er riktig i brukernavn og passord.
  3. Oppdater appen. Gå til Kidplan i App Store/ Google Play. Hvis det ikke står «Oppdater» der, så er Kidplan oppdatert.
  4. Hvis ingen av ovenstående punkter fungerer kan du forsøke å slette appen for så å laste den ned igjen.

iPhone

Slett appdata i Kidplan slik:

  1. Åpne innstillingene for telefonen.
  2. Gå til Generelt -> iPhone-lagring -> Kidplan.
  3. Her får du to alternativer: Fjern app/Slett app – trykk på Slett app.
  4. Når det er gjort må du installere Kidplan på nytt fra App Store.

Det kan oppstå feil hvis du bruker passordbehandleren på iPhone. Skriv inn brukernavn og passord manuelt.

Android

Slett appdata i Kidplan slik:

  1. Åpne innstillingene for telefonen.
  2. Gå til Apper -> Kidplan -> Lagring.
  3. Trykk på Fjern data/Tøm lagring
  4. Åpne og logg inn i appen igjen.

Dersom dette ikke løser problemet, ta kontakt med support.

If you are having login issues, please try following steps:

iPhone

  1. Launch the Settings app.
  2. Go to General -> iPhone Storage-> Kidplan.
  3. Choose Delete app.
  4. Re-download the Kidplan app from the App Store.

Android

  1. Open the phone settings.
  2. Go to Apps -> Kidplan -> Storage.
  3. Tap Clear data.
  4. Launch the app and log in.

Update app

Go to Kidplan in App Store or Google Play.If "Update" does not appear, then the latest version is installed.

If this doesn't resolve your issue, please contact support.